10 minútové workouty fungujú! (vyskúšané vlastným telom)

work

Letná a dovolenková sezóna už síce začala, ale ak sa chystáte do plaviek až cez letné prázdniny, ešte stále sa dá čo-to stihnúť a popracovať na svojej postave.

Je mi jasné, že každý má rád určitý svoj štýl, čo sa pohybu a športovania týka. Niekto potrebuje vypadnúť z domu a fitko je preňho azylom, niekto zase čistí hlavu plávaním alebo nabehanými kilometrami
.
Mne sa v poslednom období osvedčilo cvičenie doma. Väčšinou to časovo vychádza až na večer, ale nerobí mi to problém, viac než pol hodinu mi cvičenie nezaberie.
Môže za to naša dcéra, ktorá s týmito cvičeniami začala ako prvá. Dnes si dávame tieto krátke workouty všetci (občas aj spoločne).

Je veľa videí, podľa ktorých sa dá cvičiť. Ide o to, čo kto hľadá. Mňa videá bavia preto, že v nich je vždy človek, alebo viacerí ľudia, ktorí cvičia tiež. Teda cvičia a zároveň rozprávajú, povzbudzujú, motivujú. Po viacerých opakovaniach, ich stačí už len počúvať, ale je príjemné, že nemusím sama počítať opakovania, sledovať čas a rozmýšľať, čo ešte mám cvičiť.
Začala som 10 minútovým workout-om zameraným na brušné svaly, potom som pridala jeden na zadok 🙂 a jeden na spodnú časť chrbta.

A tu je dôvod, prečo o tom píšem: po troch týždňoch cvičenia už vidno zmeny a prvé výsledky. Na brušku sa rysujú svaly :). Priznávam, že tuk som odbúrať nepotrebovala, ale tento fakt zase sledujem na mojich spolucvičiacich 😉
10 minút denne skutočne nie je veľa a je to cvičenie, pri ktorom sa aj statočne celá spotím.
Ak teda ešte máte chuť do prázdnin trochu vymodelovať svoju postavičku, určite vyskúšajte. Najlepšie ešte dnes večer 😉

Vladena

Facebook komentár
Vladena Vrabcová

Vladena Vrabcová

šéfredaktor

Podčiarknuť svoju osobnosť oblečením znamená dodať sebaistotu vnútru a rozžiariť sa aj navonok.

Dostávajte každý týždeň do schránky naše články
Nikdy nedáme váš mail niekomu inému.