Pondelkové návody: “Ako si udržať zdravie a štíhlu líniu”

stihla_linia

Štíhla línia a zdravý prístup k jedlu, idú spolu ruka v ruke

Žijeme v dobe, v ktorej na nás číha množstvo potravín, výrobcov, množstvo rôznych jedál, ktoré niekto neustále vymýšľa.
Dnešné pondelkové návody budú o zdravom prístupe k jedlu a o tom, ako sa nám naše telo odmení zdravím a štíhlosťou.

Tu je niekoľko postupov, ktoré dodržiavame aj my v našej redakcii:

Čítajte etikety na výrobkoch, venujte pozornosť tomu, kto výrobok vyrobil

Ak sa niečo skladá z päť a viac zložiek, nebude to dobré, povedala Elyane Lébr, špecialistka na výživu a anti-age a my jej dôverujeme. Je dôležité zaoberať sa všetkými zložkami, ktoré sú uvedené na výrobku a naučiť sa, na ktoré si treba dávať pozor.

Starostlivo si vyberajte výrobky, ktoré kupujete

Pri nakupovaní si starostlivo vyberajte výrobky, nedajte sa zlákať nízkou cenou. Uprednostňujte výrobcov, ktorých si viete overiť.

Na prípravu jedla používajte parný hrniec

Ak parný hrniec nemáte, urobte túto dobrú investíciu a kúpte si ho. Kúpením takéhoto hrnca a pripravovaním jedál v ňom, objavíte ozajstné chute potravín, ktoré si pripravujete.

Jedzte ako batoľa, mixujte si nápoje a polievky

Kúpte si mixér a začnite si pripravovať zelené nápoje a polievky.

Jedlo si vychutnávajte

Vnímajte jedlo ako druh potešenia, ako čas na zastavenie sa. Nežijeme preto, aby sme jedli, ale jeme preto, aby sme žili. Vychutnávajte si svoje jedlo.

Pred hlavným jedlom si dajte šalát, alebo polievku

Ak obed začnete šalátom, alebo polievkou, nezjete toho tak veľa. Polievka je dar.

Kvalitnú čokoládu si dajte medzi štvrtou a šiestou poobede

Ak máte rady čokoládu, vyberte si kvalitnú, tmavú, všímajte si podiel kakaa v nej. Dajte si len kúsok medzi štvrtou a šiestou poobede. Vaše telo si postupne odvykne jesť nekvalitné sladké výrobky a tiež nebude vyžadovať, aby ste zjedli veľké množstvo.

Načúvajte svojmu telu

Počas jedenia sa zastavte, ak máte pocit plnosti, jedlo nedojedzte. Neberte ohľad na to, aké dobré to jedlo je, alebo koľko ho na tanieri ešte ostalo.

Ak si osvojíte tieto postupy, získate tým zdravý prístup jedlu a jedeniu, budete sa tešiť zo svojho zdravia a štíhlej postavy.

Redakcia magazínu Ženy so štýlom

 

Prečítajte si tiež: “Ako pôsobiť sympaticky a čo najlepšie”

 

 

Facebook komentár
Dostávajte každý týždeň do schránky naše články
Nikdy nedáme váš mail niekomu inému.