Z kampane seriálu Tomáš a Diana bolo zrejmé, že pôjde o formát, na ktorý nie sme zvyknutí. Každý deň sa nám na sociálnych sieťach ponúkali vtipné skeče zo života partnerov, ktorí si s akousi ľahkosťou a humorom kráčajú životom. Hlavní herci Diana Mórová a Tomáš Maštalír sa zúčastnili kamerových skúšok, kde v rozhovore pre aktuality.sk podľa režiséra Michala Vajdičku všetkých presvedčili, že sú úžasný herecký tandem.
Lokácie, v ktorých sa odohráva každodenný partnerský život týchto postáv, boli zvolené tak, aby sa charakter postáv v seriáli odhaľoval viac a viac.
Slovenskí tvorcovia sa rozhodli, že nám ponúknu 25-minútové epizódy seriálu oproti pôvodnému kanadskému seriálu, ktorý bol sériou 7 minútových epizód, neskôr to bol francúzsky seriál s 20 minútovými epizódami zobrazujúcimi každodenný život a konflikty páru.
Po pozretí prvých dvoch epizód zostáva pocit, že za dialógmi, ktoré boli tvorené so zámerom, aby vyniklo partnerstvo, vtip a súhra dvoch ľudí, je viac.
Vtipné, dramatické a občas aj konfliktné scény odhaľujú tak trochu každého z nás. Niektoré scény sa nás môžu dotknúť, niektoré pocvičia naše bránice a nad inými mávneme rukou. Tomáš je logický a racionálny chlap, Diana ako žena vyniká vo svojej emočnosti a empatii. Pre Dianu Mórovú bolo veľkou výzvou zosobniť ženu, v ktorej sa nájdu páry každého veku, povedala v rozhovore pre sme.sk.
Sociálne siete pred premiérou boli plné statusov na vtipné skeče, ktoré nás doslova prenasledovali. Po premiére zaplnili sociálne siete priaznivci seriálu svojimi lajkami a žiadosťami o častejšie vysielanie, no na druhej strane sa začali objavovať aj hlasy divákov, ktorým chýbal priebežný dej a príbeh.
Zrejme by bolo naivné myslieť si, že je tento seriál pre každého. Kultová séria vo Francúzsku bola veľmi úspešná, zhromaždila 5 miliónov divákov každý deň, čo je tretina z tých, ktorí sledovali televíziu počas tohto časového úseku.
To, čo v nás po pozretí prvých častí môže rezonovať, je láskavosť, akú dali tvorcovia do úst Tomášovi a Diane. Ak by sme si z toho seriálu zobrali len tú láskavosť, už by sme mali našliapnuté na lepšiu cestu…
Za zmienku stojí to, že kampaň bola úspešná a viac ako 600-tisíc divákov oslovila premiéra seriálu Tomáš a Diana, ktorý bude TV JOJ vysielať každú stredu po dve epizódy. Štart seriálu dosiahol trhové prvenstvo. Najsilnejším bol seriál v ženskej vekovej kategórii 45-54 so sledovanosťou až 14,0 % a pri diváčkach vo veku 35 až 44 rokov s 12,6 % sledovanosťou.
Uvidíme, či sa Diane Mórovej podarilo zosobniť ženu, v ktorej sa budú nachádzať páry každého veku a či seriál môže byť receptom na šťastný život.
Napíšte nám, ako sa vám seriál páči 😉.
Vaša, tiež so štýlom Katarína
zdroj:
aktuality.sk
sme.sk
Foto: facebook Televízia JOJ